Sörre specializálódott Foursquare - így határozható meg legrövidebben a magyar startup által fejlesztett PivoScore lényege. Az alkalmazással nem csak helyszínekre (sörözőkbe) lehet becsekkolni, hanem egy egyszerű baráti kertipartin történő sörivást is rögzíthetünk. A rendszer aztán statisztikákat készít sörfogyasztási szokásainkról, megmutatja nekünk barátaink értékeit, mindannyiunk kedvenc márkáit stb.
A Foursquare geolokációs adataival dolgozó szolgáltatás mögött egy kedvezményrendszer is lesz: a PivoScore-ba regisztráló sörözők olcsóbb itallal, vagy bizonyos mennyiség után egy-egy ingyenes korsó sörrel jutalmazhatják majd a törzsvendégeiket - akik persze minden egyes becsekkolásukkal egyúttal reklámozzák is a helyet.
Akinek így a nyári hőség előtt megtetszett a PivoScore, a szolgáltatás oldalán kérhet értesítést az indulásról.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése